Monday, April 6, 2009

entri yang terlambat

Saye telah sangat lama tidak menghapdet blog ini kerana kebizian menyiapkan thesis. Sepatutnya saya nak wish Mr Hubster pada hari Jumaat yang lepas.
Namun begitu, akibat dari kebizian itu, saya terus tidak mengewish beliau.
Maka pada hari ini saya mengambil kesempatan,
di hari baik, bulan baik ini,
walaupun telah terlepas tarikh 3 April itu, (maaflah ye Ddy...)
Dengan ini saya mengucapkan:

Ddy, nak besday prezen saye tak boley post sekarang
akibat dari kebizian ini (alasan paling kukuh di saat genting ini)
saya x post bukan kerana saya xingat... huhu...
namun begitu.. tunggulah bile balik M'sia nanti...
s.u.r.p.r.i.s.e....
;)

Ddy, gamba kat atas tu banyak time pegi honeymun+holiday...
bile nak honeymun 10th series ni???

*sila abaikan ayat² saye yang skema ini
ini adalah akibat dari menulis thesis yang xabes²

daa=

No comments:

zuhdi d.i.y

Lilypie - Personal pictureLilypie

wafi w.i.f.i

Lilypie - Personal pictureLilypie